Som en fruktsallad!

Jag har väl aldrig direkt varit sådär överförtjust i frukt trots att jag är vegetarian.. Men den senaste veckan har jag kommit på hur otroligt gott det kan vara med fruktsallad och lite vaniljyoughurt! Minsakr sötsuget och man blir mätt för ett litet tag! Fantastiskt gott!

Ja nu ikväll har jag inte gjort något speciellt. Satt ju och läste engelskan som jag trodde vi skulle ha på tisdag. Ja när jag läste lite mer ingående kunde jag konstatera att vi inte ska läsa det förrän till den 6:e mars. Aja, då blir det väl repition tills dess om jag ens minns det då :P.

Imorgon är det upp med tuppen, två pass att gå på. Blir trött bara jag tänker på att jag ska upp tidigt haha! Men det är väl bra eller något, jag har ju faktiskt lagt mig senast tolv den här veckan och det mina vänner är framsteg! Sen att jag ska jobba natt på fredag och pajja dygnsrythmen hör inte hit ;)

Tycker det är ovanligt dött på intrnet idag, vad gör ni allihopa? Är det bara jag som inte har någon att gosa upp sig hos och glo på film med hela kvällen? Eller är det kanske bara så att det är jag som inte har något liv? Så kan det förstås vara! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0