Stopp i tryckeriet

Nej jag får nog inte in mer just nu i knoppen. Tråkigt men sant, får väl snart bege mig hemåt och hoppas på att hantverkarna har begett sig så man slipper den där awkward stämningen när ingen vet vad den ska säga och ja man är mest i vägen.
Idag är jag trött och åter trött. Det är kallt som bara den här i Halmstad. Imorse när jag kom ut nyduschad från gymmet ringde mobilen i ett samtidigt som jag skulle byta skor , fråga mig inte varför. Håret blev STELT det frös nästan.. Så kallt är det här, det har jag inte varit med om tidigare! Sjukt!
Imorgon blir det skååne! Ska bli skönt även om det är i tråkiga omständigheter,alla dagar blir inte tråkiga får jag hoppas. Nej lite surfande till och sen ska jag hemåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0