Tisdag

Jag vet inte varför, men den senaste veckan har jag hela tiden känt det som en dag senare. Ja så idag känns alltså som en onsdag... Märkligt. Aja, det blir nog snart ordning med det!

Idag är jag på bra humör, smått seg men ändå glad. Det känns verkligen som om många positiva saker ska hända nu. Ja jag vet ju tre saker som händer inom de närmsta veckorna och jag hoppas, hoppas på att det kommer hända mer bra!

2011 är avslutat, det hända en massa tråkiga saker under det året. Givetvis många bra, men övervägande dåliga saker. Mitt liv ändrades mycket och konstant helt oplanerat. Men nu har jag seattled down och äntligen kan jag njuta av vad livet har att erbjuda mig. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv, och även om jag vet att allt inte kommer vara en dans på rosor så känns det fantastiskt att veta i vilken riktning jag kommer gå. Ja, även om saker och ting säkert ändras lite smått på vägen;).

Välkomna alla härliga äventyr 2012! I'm waiting for ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0