Vad händer?

Har märkt att jag blivit ganska så kass på att uppdatera när jag är hemma, men det blir så. Många att träffa, saker att fixa och ja man är ju trots allt hemma lite för att myspysa! Jag har ju världens bästa hundar här som man ska busa med och mina keliga kissekatter. Fullrulle, men på ett bra sätt!

Idag var jag på Zoi Tattoo igen, fick en tid imorgon när de öppnar för en liten tillfixning av mitt senaste (eventuellt sista) tillskott. Därefter blir det nog mys med mamma i stan någon timme innan jag ska bege mig hemåt för att träffa Ola. Satt och tänkte på det, fan vi har känt varann i snart 12 år.. Helt sjukt vad tiden går fort! Ja och jag tyckte dessutom jag var 15 nyss.. Om två månader blir jag 24.. herrejisses. Aja, man får väl bara hoppas på att man blivit lite klokare med åren ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0