Analyzing

Att lyssna på Melissa Horn får mig alltid att fundera sådär extra mycket på livet som det är just nu, men man går ner på djupet med livet. Vad som finns omkring en vad man gör för andra och vad andra gör för en, vad man vill och inte vill, vad man borde och inte borde osv. 
 
Jag är inte färdig analyserad för dagen, inte på länge. Men en hel del saker har jag kommit fram till som är både bra och dåliga. En del saker stör mig när de fortsätter och fortsätter utan att man egentligen får något direkt tillbaka. Många gånger är saker viktiga när de gäller personerna själva, men när det kommer till att andra behöver ha någoting av dem så är det inte längre intressant. Visst är det väl så ibland? 
 
Jag måste lära mig att ta hand om mig själv främst ibland. Jag är dålig på det och jag är medveten om det. Men det är alltid lätt att säga men svårt att göra. Men å andra sidan är det ingen annan som är rädd om dig så då får man vara det själv? Eller? Ja om man nu inte råkar känna någon som är som jag och som bryr sig om alla..en del lite för mycket. 
 
Nu blev det lite bittert här.. Borde skaffa mig en analysdagbok där jag skriver sådant här. Det finns så mycket annat jag skulle vilja skriva om men jag kan inte. Ni kan inte vet allt om mig och jag vill inte berätta allt. En del saker får stanna privat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0