Fredag

Har haft lite olika planer angående dagen, men ja i sista sekund blev allt ändrat.. Så är det ibland och det blir säkert något bra ändå. Funderar på att åka och köpa lite hårfärg ;)!
 
Hursomhelst så sov jag ganska bra förutom de där konstiga drömmarna jag skrev om i förra inlägget. Kanske någon form av stress som kommer ut när man sover? Jag vet inte, så kan det vara ibland.Jag glömmer dem säkert snart, behöver nog bara prata med min andra hälft (Cassie) sen är allt glömt igen haha! 
 
Har varit hemma och passat huset fram tills nu när mamma och pappa kom med Zeus. Än så åker han på kontroller för sitt ben, han knäckte ju knäskålen för några månader sedan.. 
 
Men nu är det dags för nybakade bullar! Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0