Home sweet home

Veckans första jobbpass avklarat! Ibland undrar jag vad som hänt med min tur? Det gick riktigt dåligt i spel förra helgen och tja det gick väl okej idag men inte alls så bra som det brukar göra? Det sägs ju tur i spel otur i kärlek eller tur i kärlek otur i spel. Detta borde innebära att jag har världens tur i kärlek.. Mene jaa, där händer det nog inte mycket alls nej så hur bra det ordspråket stämmer kan man ju undra. Fast man vet ju aldrig, den börjar kanske blomstra hejvilt här om några dagar det vet man ju aldrig haha! Ellooor?! Aja gästerna idag var trevliga som tusan och jag hade spel hela kvällen från det att jag öppnade tills jag stängde :). Så tiden gick fort. Nu ska jag försöka sova bort min irriterade hals! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0