Idag var jag i stan

Idag träffade jag Inna i stan och vi började vår "dejt" med att ta varsin islatte (chai för min del idag) på Roberts och snacka om vad som hade hänt sedan sist och vad vi har för planer inför framtiden. Alltidl ika givande att reflektera över framtiden med någon som tänker likadant som en själv! 
 
Därefter så var jag på jakt efter ett par ljusa jeans och Inna efter en jeansjacka. Jag hittade inga jeans i min storlek.. Däremot hittade jag det här:
 
 
 
 
Den stickade tröjan är jag så förälskad i att jag nog ska köpa den i en färg till.. Ja alltså så är det bara och dessutom vart den billig också fast den inte var på rea. 149 kr är nästintill gratis ;)! Hoddien kostade också 149 kr men den var på rea! Men jag gillar den verkligen så jag kände att jag gott kunde unna mig en ny ;)! 
 
Bjuder på ett smile idag också ;)
 
 
Over and out. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0