Lördag

Sov som en prinsessa inatt och imorse. Gud så trött jag var när jag kom hem, två dåliga spelkvällar är inget bra och det tar lite på psyket ibland, men nu känner jag att batterierna är laddade igen, och ikväll är jag på favvostället så det känns som om det kommer bli en bra kväll! 
 
Dagen i helhet har förövrigt varit bra, låg någon timme i solen och har städat undan, handlat och lagat både mat och efterrätt så jag är nöjd med mig själv. Längtar tills imorgon, då är jag helt ledig i två dagar och just imorgon har jag bestämt mig för att köpa en godispåse och trycka i mig. Så det så :P!
 
Nu ska jag ta ut min hallon/blåbärspaj och äta lite gott och ladda lite till innan jobb :)!
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0