Onsdag

Musikanalysen gick bra, har hälften av låtarna kvar men ska försöka mig på dem ikväll när jag är hemma igen. Utöver det så har jag druckit en massa vatten..sjukt törstig idag och sedan har jag torkat av och dammsugit idag. Fick bytt dammsugarpåse också.. Fan vad det är räligt alltså. Hängde tussar stora som vattenmeloner ur den.. Sen tror jag det spökar här för helt plötsligt flög en ventil/lock av dammsugarn. Troligtvis för att filtret behöver bytas men ändå :P 
 
Snart duschen och sedan ska jag inom ÖoB innan jag beger mig in mot stan. Måste köpa badrumsspray och köksspray det är sluuut. Sen ska jag inom Gina och köpa den här tröjan:
 
 
Fast i röd tänkte jag om den nu finns kvar! 149 spänn.. Alltså det är bra pris! Sen ska jag sälja en av mina engelskböcker till en tjej så det kan ju passa bra! Sen ska jag vila mig.. halsen är torr och irriterad än. Så kan det vara ibland. Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0