Onsdag

Blev inte så värst mycket solande idag. Sovit för lite.. Mådde inte riktigt bra inatt och eftersom jag bestämt mig för att vara i stan tidigt idag så gick jag ändå upp i tid! Men det märks ju nu såhär på eftermiddagen att man varit vaken ett tag! 
 
Plockat undan så gått det går härhemma igen och försökt få rent en plåt..inte lätt med en arm kan jag tala om för er och absolut inte fel arm heller.. Men den blev bättre iaf! 
 
Just nu känner jag för en powernap deluxe egentligen.. Men jag är rastlös i kroppen samtidigt, så hur det ska gå ihop vet jag inte säkert. Får se senare. Kanske blir det långrundan in till stan och tillbaka med hundarna idag istället. Det är inte riktigt lika varmt för dem heller så det ska nog gå bra. Jag håller er uppdaterade när jag vet ;)
 
 
P.s Idag stämmer mitt horoskop så det är kusligt.. På typ alla tio olika ställen.. Vad är oddsen :P D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0