Somliga går i för trånga skor

Jag är nog en av dem kan ja gkonstatera idag. Iofs så brukar jag inte plocka med mig sådär överdrivet många skor när jag åker till skåne så man tager vad man haver, eller hur? Det blev iaf två långturer med hundarna här nere idag. Kvällsrundan tog nästan två timmar och gick Ljunghusen runt för att se vad som hänt sedan jag flyttade härifrån för 4½ år sedan. Mycket men ändå förvånansvärt lite typ. Tog även en titt på min gamla skola.. Absolut sig likt men så sjukt haha!
 
Idag blir det nog sängen tidigt. Är trött som jag vet inte vad, brukar iofs bli det när jag kört ner eller hem. Det är ju trots allt bra att man fokuserar ordentligt när man kör, eller hur ;)! 
 
Kommer nog ett gonattinlägg när jag lagt mig..som vanligt ;)!
 
Hörs snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0