Söndag

Äntligen söndag och äntligen lite ledighet! Me gusta mucho! Det jag längtat mest efter den här veckan är en godispåse från hemmakväll haha :P jag ahr ingen aning om varför men ja nu är det så. Ja och btw så gillar jag bara godis från hemmakväll allt annat typ willys/maxigodis är enbart b-godis och går att äta enbart i sällsynta fall! 
 
"Vad gör man när livet börjar spåra ur smått och allt inte längre hänger på dig?"
 
I övrigt så tänkte jag lägga ner någon/några timmar på mitt functionalpass idag också. Jag har faktiskt kommit långt och är stolt över mig själv såhär långt! Men där är mer jobb med det än och även när jag är klar med sammansättningen så ska det granskas så det kommer ändå vara nervöst! Men jag hoppas och tror det kommer bli rätt så bra i slutändan i alla fall! 
 
Har föressten börjat spana in lite höstshorts.. Kan det vara något för mig med ett par snygga boots kanske? Det känns lite så ;). Uppdaterar er om och hur det blir såklart, det vet ni! 
 
Hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0