Söndagsmys!

Då var det äntligen söndag och sista arbetspasset för 1½ vecka är gjort. Armen får alltså vila när det gäller kortdelning, inte träning.. Men någon dag till så.. 
 
Om några timmar ska jag cykla in mot stan för en fika med Inna. Ska lämna saker till jobb och därefter ska jag ha söndagsmys! Jag är trött, trött och trött, brukar bli det när jag jobbat helg. 
 
Igår var en trevlig kväll på jobb. Ganska lugn men med trevliga gäster överlag och härlig personal på Moon, alltid får man ett leende på läpparna när man pratar med dem! 
 
Vissa dagar är jobbigare än andra att ta sig till jobb eftersom jag också är människa och blir lite småtrött på kvällen, men den här helgen har faktiskt varit himla rolig att jobba. Fredagen på BM var helt tokig med en massa skrattanfall mellan spelandet och igår var som sagt också riktigt trevligt! Saknade James lite.. Men nästa gång jag jobbar är det där jag håller till! Yeeey! 
 
Nu ska jag återgå till mitt zombietillstånd innan det är dags att bege sig! Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0