Sunny day

Blev lite övning av både core och indoorpass på gymmet idag. NU kan jag faktiskt båda i huvudet och det känns riktigt skönt, så på torsdag blir det inga fler fusklappar :)! 
 
Pratade med fina Lena och Adam när jag var därnere. Just nu är jag såå avis på Adam som ska åka till Magaluf om en vecka! Jag vill ju också :(! Har förvisso spanat in några dagar som kaaaanske skulle funka men jag vet inte samtidigt.. Men fan vad man saknar Mallis, helt tokigt. Jag har lärt mig att nästa år ska jag planera annorlunda med ledigheten och jag ska ner där längre och kanske fler gånger... ;)!
 
Har precis käkat och varit i stan så ska bara återhämta mig från matkoman innan det är dags att ta älsklingsvovvarna på dagens promenad och sedan blir det blåbärs/hallonpaj och godis framför tv:n ikväll! Jag är LEDIG! Sweeeet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0