Sweet dreams!

Klockan är halvett och jag antar att det är dags att krypa ner tills kojs.. Trött som tusan som sagt. Sen kan man ju undra vad jag gör uppe till halvett då men det är ett stor mysterium. Jag är både nattmänniska och morgonmänniska vilket egentligen inte går ihop särskilt bra. Men det är jag i ett litet nötskal och jag är ju udda som ni säkert vet/märkt. 
 
Ibland när man funderar mycket så undrar man ibland om en del saker är så bra som de verkar vara. Just nu hoppas jag på att allt som verkar vara sådär bra i mitt huvud (ja delvis i verkligheten också) faktiskt är BRA stuff. Jag vet att det är det ( å ja jag intalar mig att allt går finemang, inte er utan bara mig själv). I like my life. Det är märkligt och oförutsägbart men bra. 
 

Sov så gott med er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0