Tisdag

Jag har ju som sagt tränat, jag har gottat mig i solen och jag har fått ihop en av uppvärmningslåtarna så jag är nöjd. Den andra blir nog lite knivig..men i värsta fall får jag byta ut den helt enkelt. Jag känner mig stressad som fan.. Jag ahr två veckor på mig innan jag har mötet, men jag har annat att göra också. Imorgon hade jag tänkt börja plugga så smått till omtentan i nordamerikans realia och ja jag jobbar natt samtidigt som jag ska sätta ihop ett pass. Tight månad eller något men så är det ibland! Det kommer säkert gå bra. 
 
Hursomhelst så bestämde jag mig iaf för att åka ner tidigt på gymmet på söndag och öva och sätta ihop passet. Så får vi hoppas det går bra :)! Men det kommer det att göra! 
 
Nu ska jag softa lite innan djuren ska utfodras och det blir lånpromenad! Ciao!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0