Tisdag

SLutlyssnat på deppsånger nu. Förutom att lyssna på det så har jag solat och jag ahr faktiskt både städat och lagat mat. Visst tar städningen lite längre tid eftersom jag får göra allt med vänster hand men det fungerar, snart kommer jag säkert vara grym med båda! 
 
I övrigt funderar jag på att ta mig en tur in till stan med vovvarna.. Men ja det är en bit och jag är rätt så seg nu. Men man vet ju aldrig. Jag blir smått tokig på att inte kunna träna, det är faktiskt sjukt jobbigt! 
 
I hate it! 
 
Men i övrigt så är det nog rätt så bra.. Tröttheten finns där förstås men ska ge mig på ett tappert försök att sova, sova och sova! Blir en helg i skåne också. Ska bli skönt att komma hem för några dagar! 
 
Later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0