Då var klockan snart ett och ännu en kväll...

img_5486 (MMS)

Då var klockan snart ett och ännu en kväll ligger jag på en uppblåst luftmadrass som förhoppningsvis inte läcker luft längre. Ingen höjdare att vakna på hårt trägolv på morgonen.. Idag har det varit en lugn dag. Det blev middag med föräldrarna och lite Blue Mountain state hemma hos Fredrik med Cassie . Imorgon ska nya corepasset övas in och förhoppningsvis blir det en trevlig fika eller ja någon form av aktivitet med en gammal god vän :)! En del otippade saker har hänt idag som är positiva och det gillas starkt, jag sa ju ofta förr att positiva tankar drar åt sig positiva händelser å det tycks stämma än! Just nu finns där en sak jag hoppas lite mer på än något annat, men det är inte lätt. Jag är en försiktig tjej även om jag har mina tokigheter för mig :p. Tur jag har världens bästa vänner att rådfråga om saker och ting! Dock blir det lite svårt när en säger en sak och en annan en helt annan sak :p men jag tar lite av er båda för ni är vettiga på ert sätt ;)! Aja vi får se vad som händer och fötter och vad jag gör och inte gör! Jag ska iaf tänka positivt ;). Natti med er eller godmorgon om ni föredrar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0