Fler julilöften

Nu när jag ändå är igång med att ge julilöften så kan jag väl fortsätta va? Det förra inlägget handlade ju om det absolut viktigaste julilöftet.. Bara så ni vet. Nu har jag ett till som jag ska försöka hålla tills årsskiftet *hmpf*.
 
Efter en semester vecka, eller tja två och en härlig midsommarhelg har jag nu bestämt mig för att det är detoxing som gäller med start från imorgon. 
 
  • Dags för hälsosam mat med färska grönsaker varje dag.
  • Jag ska ha en sallad till varje middagsmål
  • Baka mitt egna liiiite nyttigare bröd
Jag ska också dra ner på:
 
  • Godis mitt i veckorna
  • Kakor/tårta får bli när någon fyller år 
Ska göra ett tappert försök med det här igen. Det fungerade innan så jag ska bara hitta rätt igen. Känns som om det kommer bli två jobbiga veckor framöver ;) Men vad gör det?! Jag gillar utmaningar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0