Fredag

Det där gråa trista vädret är tillbaka igen..suck! Tur jag var hyfsat begåvad i förmiddags och tog hundarna på sin långtur då för nu lär de inte vilja gå många meter i det här regnvädret.. 
 
Snart är det dags att ta tag i städningen och byte av sängkläder. Armen/axeln har inte riktigt fungerat om någon nu skulle ha missat gnället som pågått en vecka ungefär :P. Så nu är det dags, till och med dammsuga hade jag tänkt mig. Därefter får det bli en coregenomkörare så gott det går, axeln får vila till måndag tänkte jag mig.. 
 
I övrigt är det som sgat jobb ikväll. Börjar ganska tidigt idag och är hemma en timme tidigare än vanligt, skönt! Så ja det blir en händelserik dag! Hörs efter städandet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0