Fröken argbigga.nu

Idag är jag bara sååååå sjukligt ilsken! Tur man får besök idag så man kan bli på bra humör! Trött är jag också eftersom jag sov som en kratta och ja... Allmänt gnällig är jag! 
 
Svenssonliv är ingenting för mig. Jag blir sjukt deprimerad. Det där med att ta en hel säsong på Mallis kanske inte hade varit helt fel ändå.. Men sen har vi ju det att jag inte kan vara utan mina fina husdjur så länge.. Men 7 dagar var helt klart för kort tid! Nästa gång blir det nog en tio dagar om inte längre. Jag är så trött på Sverige just nu att jag kan kräka och absolut NADA kul händer heller... Hallå?! Livets supriser vart är ni? Jag väntar gladeligen på er! 
 
Ja jag ska inte gnälla så mycket jag har haft en mycket händelserik höst/vinter..Men det kan väl fortsätta lite till? Snälla? 
 
Aja, ni slipper mitt gnällande (förhoppningsvis) ett tag nu! Hörs imorgon om inte förr!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0