Heja Mallis!

Hola mis amigos!

Yes det är dags för de där jobbiga och märkliga tidsinställda inläggen igen. Som ni kanske vet så är jag just i detta nu på ett plan ner till Mallis med min mamma och här ska vi stanna en vecka och njuta av underbart sällskap och underbart väder. Jag tycker lite synd om er härhemma men jag HOPPAS vädret i Sverige är riktigt dåligt tills jag kommer hem igen ;)- Taskigt jag vet..Man kan inte vara snäll alltid! Ja nostalgi blir det när man kollar den här videon från förra årets resa till Mallis. Ja och för er som inte seett den tidigare rekomenderar jag er att sänka volymen ;)

Blir det en video till i år? Ja kanske, fast egentligen är det ju mammas tur den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0