Lördag

Idag blev det en slappelördag! Solen i fyra timmar, öva pass och en enochenhalvtimmes promenad med hundarna. Just idag ahde det varit fantastiskt härligt att vara ledig! Men nej det är jag inte och förhoppningsvis vaknar jag snart till liv. Lite matkoma kan jag tro :P 
 
Imorgon ska jag nog baka lite mer bröd, ska testa något annat än linser i. Förra gången när jag bakade tog jag några deciliter röda linser i och tog lite mindre vetemjöl för att brödet skulle bli mer matigt och mättande. Ni kan tro att det blev det och man håller sig länge på det! Meeeen sen är jag ju som jag är så jag måste prova något annat till nästa gång ;)!
 
Nu ska jag surfa runt och nörda mig lite på nätet som vanligt!
 

Kommentarer
Postat av: Elnna

Ingen mamma idag???

Svar: Nej det blev ingen mamma idag :) Hon får vänta till nästa helg :)
Alizée

2012-06-30 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0