När man minst anar det...

Så händer något som gör en sådär extra glad. 
 

Happ då var det kvällen och jag är trött som vanligt. Förvisso har jag varit det i princip hela dagen och det har regnat  heeeeela tiden. Suck. 
 
Imorgon kommer Ola på besök, min barndomsvän sedan ja.. Jag tror vi var typ 12 när vi lärde känna varandra så vi har ju faktiskt känt varandra halva livet! Inte illa, och fan vad tiden har gått fort! 
 
Hursomhelst så är det första gången han hälsar på mig i Halmstad så det ska bli ett trevligt avbrott :). Vad vi ska hitta på vettetusan men man kan alltid komma på något. Just nu håller jag bara tummarna för att det inte ska regna mer.. Det räcker liksom nu!
 
Men men.. antar detta får bli sista inlägget för idag. Ogillar fortfarande att man inte kan blogga från mobilen men även det "händer" väl bara sådär också I guess! Tills dess får ni sova så gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0