Onsdag

Hej fina vänner!

Trött som gud jag vet inte vad. Jag gick upp i tid idag bara för jag hade planerat att gå på kursen jag kom in på.. Men efter lite räknande på hur många timmar praktiskövning jag missat på en vecka så kändes det inte lika aktuellt längre...

Jag kollade även av mina tentor och resultat i kurserna jag gick nu i våras! Fictinary kursen satte jag både tentamen och inlämningen! Den sista tentan vi hade missade jag med 0.5 poäng.. Sjukt störigt men ja, det gick ju ändå betydligt bättre än jag trodde så jag får göra den i augusti igen!

Att jag blev på så fruktansvärt dåligt humör igår beror på att min hyresvärd fått för sig att höja min hyra med 1200 kr i månaden från och med September... En ökning som inte hyresgästföreningen gått med på och som vi inte kommer gå med på här, så just nu invä'ntar jag ett möte med mina grannar. Men ja, trots att jag vet att det är orimligt blir man ändå både stressad, arg och ledsen på samma gång. Jag vill inte flytta, men om den ska ökas med 1200 spänn i månaden får jag nog det... Håll tummar och tår för att det ordnar sig!

Ikväll blir det lite jobb, det var jutrots allt ett tag sedan så det känns helt okej faktiskt! Nu blir det vila och eventuellt sova någon timme..Jag behöver sömn!

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0