Skånedags!

Nej idag är det inte jag som intar skåne utan snarare skåne som intar Halmstad, iaf en hel del av det bästa av skåne som jag känner till! Cassie, Johan och Fredrik är påväg upp eller ja än är det bara Johan som är på g men de andra två kör lite senare! Som jag längtat efter denna helgen och jag tror lätt det blir den bästa midsommaren såhär långt i alla fall!
 
Den här dagen har också börjat bra på olika sätt och vis! En del saker betyder faktiskt en del även om det bara är en vääääldigt liten sak så gör den mycket! Plus att jag fått extra billigt elavtal till hösten vilket också är extremt trevligt i den här positiva morgonen samt att jag lyckats städa undan det som skulle städas undan.. Nästan iaf. Badrummet som är rörigt men tyvärr orkar jag inte. Jag känner helt klart för att hänga i solen innan skåningarna dyker upp! 
 
Ja, nej inget mer att säga! Misstänker att det kommer bli hyfsat dålig uppdatering nu när jag får besök och mobilbloggen inte fungrar längre. Men ni får stå ut, bilder och dylikt kommer dyka upp! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0