Betala säkert på nätet

Jag gissar på att många av er, liksom jag handlar ofta på nätet. Ibland kan man känna sig smått otrygg och för att jag ska känna mig trygg kräver jag nästan att sidan jag handlar från har Payson. Det är ett företag som har olika betalningslösningar på internet och som gör det säkrare för oss som konsumenter att betala på internet.
Jag känner mig genast mycket tryggare om jag ser att en webshop använder sig av Payson, och bara av att se dem där ger ett seriöst intryck av webshopen jag ska handla hos. Dessutom har de nu äntligen börjat med faktura, allt för att det ska bli enklare för kunder att handla säkert på internet. Dessutom är det otroligt smidigt att betala med hjälp av Payson.
Om ni själv driver shoppar på internet och inte har Payson tycker jag absolut att ni ska skaffa den funktionen. Det ger en trygghet, och speciellt nu då man kan erbjuda sina kunder faktura. Tänk på det, för det ger ett seriöst intryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0