En solig lördag

Igår jobbade jag på Moon här i Halmstad och det gick hur bra som helst, hyfsat lugnt men ändå lite att göra mellan varven. Trevlig personal var det också!

Sov nästan till halv elva idag, tror jag behöver det och speciellt med tanke på att jag inte kommer få många timmars sömn inatt. Ska upp halvåtta och gå med vovvarna innan jag ska iväg och köra mitt 45 minuterpass inför Vasaloppet. Personalmöte 15.00 imorgon, men ja det kommer gå bra. Man kan ju säga att jag ahft en aktiv helg i alla fall!

Idag ska jag njuta lite av solen och handla och gå på lååååångrunda med vovvarna. Börjar jobba 21.00 på BM och måste inom Bulls innan jobb idag igen.. Vovvarna blir nog trötta av långturen så då är det tyst härhemma medan jag är borta :). Ja och strax ska jag till gymmet och öva lite på mitt pass inför morgondagen!

Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Du är super min prinsessa! Fint väder i Halmstad! Nu ska jag snart bege mig till Toppen och handla...sedan till Berit! Ska bli kul att munkäfta med henne en stund! :):) Saknar dig! Men som sagt...jag kommer på tisdag! :)

2012-03-03 @ 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0