Home sweet home

Då var man på hemmaplan igen, skönt på sätt och vis. Tråkigt som fan att ta tag i det här jävla pluggandet igen bara.. Å jaj ag kommer troligtvis gnällao m det här till och med fredag när jag ahr min tenta! Jag ber om ursäkt i förväg, fast å andra sidan får ni skylla er själv som kommer in och läser ;)

Fan jag blir alltid så fruktansvärt trött den dagen jag kört till/från Skåne. Gissar på att man fokuserar betydligt mer än vad man tror när man kör 1,5 timme i sträck. Men ja, nu stannar jag häruppe tills min födelsedag. Skönt, ska försöka få ordning på en del ytor häruppe som jag inte hunnit med eller orkat ta tag i tidgare, men jag tänkte här skulle vara klart helt och hållet till sommaren! Så först rensning och undan/uppplockning av saker och ting, sedan ska fler förvaringsutrymmen inhandlas, datorbordet kan inte se ut som tredje världskriget..

Ja, litep laner har jag iaf, så det ska bli härligt! Man har mycket mer energi nu när solen börjat titta fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0