Puh!

Jobbet igår gick bra, jag lyckades komma hem tjugo i tre och somnade nog kort därefter. Skönt! Efter fyra timmars sömn var det dags att stiga upp, gå runda med hundarna och ge dem mat innan det var dags att hoppa i träningskläderna och sticka iväg till gymmet för att köra pass. Idag var det Vasaloppet a la Indoor style!

Det var fantastiskt duktiga motionärer, en del av dem klev inte ens av maskinerna! Lite mer än 3,5 timme och oj vilken härlig stämning! Hoppas på att vi gör om detta om ett år! Fantastiskt roligt!

Dock är man helt slut i kolan och det var nog länge sedan jag tog en så härlig dusch! Snart är det dags att bege sig mot jobb nr två, eller jobb och jobb, det är snarare möte. Ska bli trevligt! På hemvägen tänker jag köpa med mig en godispåse från Hemmakväll, för det är jag värld efter den här fartfyllda helgen!

Hoppas ni också har haft en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Köp en riktigt stor godispåse, det är du värd!!

Kram på Dig!

2012-03-04 @ 14:11:25
URL: http://stjarnanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0