Såhär dagen före tentan

När jag vaknade imorse hade jag fått ett meddelande om ifall att jag kunde tänka mig att ta ett indoorpass, och yrvaken som jag ändå var bestämde jag mig för att jag ändå skulle träna och att jag lika gärna kunde hålla i ett pass! Jag tycker ju det är så himla roligt!!! Så det var bara att ta sig ut med hundarna, ge dem mat och hinka kaffe för att bege sig mot gymmet! Ett härligt gäng även denna morgon!
Nu har jag försökt få in lite av det sista här inför tentan och av någon märklig orsak så känns det faktiskt helt okej.. Även om jag inte är helt klar med ritkigt allt så kan jag iaf frågorna på de gamla tentorna. Så ja, det känns okej. Inga garantier, men ändå. Då vet jag att jag kämpat på bra iaf om inget annat :).
Nej nu kallar duschen, har inte hunnit duscha sedan passet än. Jag är trött som en gris idag. Sovit som en kratta. Men så är det ibland! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0