Torsdag

Hej fina ni!

Hoppas ni haft en härlig torsdag såhär långt :). SJälv har min varit okej, väldigt aktiv dock. Dagen började med ett indoorpass (hemskt ovanligt va? :P ) och därefter tog jag mig en joggingrunda. Tre löprunder i veckan tänkte jag starta med, springa, gå, springa, gå.. Vill undvika att få muskelinflamationer som förra året. Det var inte sådär superhärligt precis! Man lär av sina misstag...lite iaf;).

Ska strax sätta mig och läsa min engelska bok. Har inte blivit sådär supermycket som jag tänlkt sedan mamma kom upp :P, men vad gör det. Jag hinner! Den är intressant än så länge, så den går nog fort att ta sig igenom. Får bara hoppas att de andra fem är lika lätta att ta sig igenom! Håll tummarna för det!

Sen vill jag gärna påminna er om att rösta på mig i Miss world Sweden om ni inte gjort det än (och om ni vill såklart). Klicka på bilden nedan,  och tryck på gilla för att rösta. Tusen tack på förhand!


Hörs lite senare, misstänker det får bli ett sms-inlägg då mamma gillar att spela:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0