Visst är de väl märkligt, jag kan vara trö...

img_3510 (MMS)

Visst är de väl märkligt, jag kan vara trött som ett ålderdomshem och segare i huvudet än ett gammalt upptuggat tuggummipacket fram tills jag ska lägga mig. När jag väl är i sängen piggnar jag till.. Såhär är det nästan varje kväll när jag ska gå och lägga mig. Som tur är så har jag inte fler tider att passa på morgontid denna veckan. I övrigt? Jo dagen har varit bra och något röjande har jag inte börjat med än, men det är ju några dagar kvar i den här veckan så det ska jag nog hinna! På lördag ska jag åka till Skåne och fira min födelsedag med föräldrarna lite på dagen och världens bästa vänner på kvällen, kan det bli bättre? Blir en lugn födelsedag, måste kunna köra hem dagen efter men ändå ;). Jag ska unna mig lite vin då! Har inte hunnit ha tentafest för mig själv än;). Aja, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0