2 dagar kvar

Nu är det bara två dagar kvar av pluggande, och idag och imorgon blir betydligt lugnare än vad det varit i en hel vecka! iPaden ska laddas och sen ska jag nog sätta mig på balkongen ett tag och försöka få in så mycket som möjligt om USA, sen får det bära eller brista på lördag. Ett tag var jag extremt nära på att skita i att ens gå dit.. Det kändes omöjligt och ruskigt jobbigt. Just nu känns det inte lika jobbigt. Jag är klart inte söker på att jag sätter den, men det känns iaf som om där finns små möjligheter och det är alltid något!

Har en del ärenden jag ska hinna med också idag.. Segt när man är trött. Det har inte blivit sådär överdrivet mycket söm precis. Så är det ibland. Dessutom måste jag börja städa undan ordentligt härhemma eftersom jag åker ner till skåne på söndag efter personalmötet för att tillbringa en vecka på Mallis! Så ja, jag har ju att göra!

Hörs senare, å sorry för kass uppdatering. Blir så när man har mycket! Hoppas fyllerbilderna från igår kunde kompensera litegrann!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0