A reminder

Fick en kommentar igår om att jag skulle ha blivit för smal.. Jag håller inte med, jag väger 55 kilo vilket är helt okej med tanke på att jag är 1.67 cm lång äter bra och tränar regelbundet. Jag blir irriterad. Jag kan inte hjälpa det, sen om det är av bra eller dåliga skäl spelar mig egentligen ingen större roll för man säger inte så... Speciellt inte om man ska vara anonym.

MEN jag vill bara påminna er om att man alltså inte är speciellt anonym på internet och att ip-adressen enkelt kan spåras. Jag vet såklart vem som skrivit kommentaren men jag nämner inga namn, men däremot vill jag påminna alla om hur lätt det faktiskt kan vara. Så tänk på vad ni skriver, det spelar ingen roll om det är i välmenande syfte eller ej alltid.

Over and out. 



Kommentarer
Postat av: C

tycker du är fin som du är, sålänge man själv mår bra!

2012-05-25 @ 22:55:32
Postat av: Arlinda

GÖTT MOS ALICE!!!! ;) <3 Lika fin som alltid!

2012-05-26 @ 01:18:45
Postat av: Alice

Vad ni är söta, tack tjejer!

2012-05-26 @ 17:25:31
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0