Dagens låt

Klockan är 02.58 och jag borde gått och lagt mig för länge, länge sedan. Men ja, antar att koffeintabletterna och den hela kannan kaffe gör sitt, och jag som inte trodde koffein bet på mig? Så fel man kan ha. Sen har jag pratat med min fina göteborgare också. Som jag saknar henne! Det blir alltid så långa samtal långt in på nätterna tills vi båda inser att det är mitt i natta och att vi snart ska upp. Ja, inte imorgon. Imorgon kan jag sova hur länge jag vill, men jag misstänker att det inte blir många timmar. Det har det inte blivit på två veckor...

Vill inte uppmana någon att sova så lite som jag gör just nu. Det är inte hälsosamt och det tar kål på en, tro mig. Men vad gör man när man inte kan sova? Får kanske be någon klubba mig i skallen med en klubba hårt så jag blir medvetslö några timmar haha :).

Eftersom det är nytt dygn nu tänkte jag passa på att ge ut dagens låt, enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0