Det där med posering i kallingar?

En del säger att tjejer är fåfänga och alltid lägger upp bilder på sig själv... Jo det stämmer och som ni ser lägger ju även jag upp bilder här, sen tror jag ni vet lika mycket som jag att om jag INTE lagt upp bilder på mig själv lite då och då hade ingen velat läsa för av någon orsak så vill man alltid se vem det är som skriver. Man får en bättre bild av personen om man har ett ansikte, eller hur? Personligen föredrar jag att läsa andra personers bloggar om där lite då och då dimper upp en bild.

Meeen det jag skulle komma till om man nu läser rubriken.. Jag läser som sagt andra bloggar, jag har manliga vänner på facebook och jag följer x-antal gamla pojkbandsidoler på twitter( mest för det är trevligt och de alltid hittar på något kul plus att det är sjuk nostalgi..De ser nästan lika bra ut idag som för tio år sedan). Ja och tjejer är fåfänga (inte alla) men det är även en del killar. Det läggs upp spännbilder på välskulpterade kroppar och jag är absolut inte den som klagar ;). En sak jag dock upptäckt är att en del av killarna ofta tar bilder med sin mobil iklädd enbart kallingar. Visst, jag köper att ni inte har något att skämmas för.. Men på ganska många av dem bilderna så kan man faktiskt se något i form av en batong i brallorna..rätt så tydligt.. Jag kanske ser vad jag vill se? Njää..tror inte det, ofta är det rätt oundvikligt. Jag vet inte mene.. Kan man typ inte lägga "den" rätt? Eller så är det kanske bara jag som är ute och cyklar här och inte fattar att det är meningen man ska se hela paketet? Haha jag vet inte..

Ja bara en tanke som slog mig när jag nyss såg ytterligare en sådan bild på en av medlemmarna från Blue :.. Märklig tanke jag vet, men jag är SÄKER på att några av er tänkt exakt likadant!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0