En sån där dag ni vet...

Nej jag är inte på dåligt humör idag (igen), men jag är trött och mår lite sisådär.. Jag fattar inte att jag aldrig lär mig att man inte kan trycka i sig hur mycket socker som helst och sedan må bra... Tycker jag borde lärt mig efter de senaste gångerna men ikke sa nikke. En del misstag måste man tydligen göra några ggr, ellor?!

Bara för jag är mindre på g idag så sitter jag och funderar lite mer än vanligt på det som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Ja eller snarare jag tror det inte kommer bli som jag tänkt mig. Jag vet ju trots allt inte riktigt eftersom det är under sommaren och än kan allt hända, tror jag.

Det kommer inte bli så mycket jobb för mig ser det iaf ut som, som jag egentligen hoppats på och det ser inte heller ut att bli någon sommarkurs då många andra tänker precis som jag... Vilket resulterar i att jag kommer ha mycket dötid i sommar men jag har ändå en del saker som kommer vara fasta vilket innebär att jag inte heller kommer kunna vara i skåne de veckorna då jag har lite.. Så ja jag är lite stressad faktiskt inför sommaren och eftersom det inte blir riktigt som jag tänkt mig i sommar blir lite av höstens planering lidande av det, vilket innebär att jag kommer ha några tuffa månader i höst. Men man fixar allt om man bara vill va? Tror ni på mig så gör jag säkert det, ska försöka intala mig det själv också så går det säkerligen lättare! Har ju en sommar på mig att intala mig massor av positiva saker!

Andra saker förstår jag inte, ibland missuppfattar man kanske saker? Eller nej inte man, jag.. Vettetusan, just nu har jag så mycket annat att tänka på att jag inte hinner fundera på vad andra tänker. Inte den här veckan i alla fall. Kanske nästa, men förhoppningsvis är huvudet laddat med enbart positiva tankar när jag befinner mig på underbara Magaluf! Men när jag kommer hem så.. Nej nu ska jag inte vara sån. Stay positive!

Till råga på allt för att vara lite pssimistisk igen måste jag plugga mer till tentan vi ska ha på lördag och DET är jobbigt när man inte är 100% kry. Men jag ska klart göra mitt bästa iaf!

En jobbig sak med mig förutom mitt tänkande är att när jag känner något så känner jag mycket. Är jag glad är jag jätteglad, mår jag dåligt mår jag jättedåligt, är jag på funderarhumör funderar jag JÄTTEmycket. That's me! Måste sluta vara jag så ofta, kan bli jobbigt haha!

Aja, nu blev det ett sådär halvt gnälligt och jobbigt inlägg igen. Förlåt, men jag är inte kry idag så jag skyller på det. Ska inte gnälla mer sen idag I promise! Ska med hundarna snart så vi hörs efteråt!

Hoppas ni har en bra start på veckan!





Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Allt fixar sig....:) Det vet du ju! Snäckan :)

2012-05-28 @ 15:53:26
Postat av: Alice

Ja det gör det säkert :)

2012-05-28 @ 18:32:22
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0