Fredag

Efter en dag med pluggande, solande och pass är det om några timmar dags att bege sig in mot stan för lite jobb inatt. Tror jag ska inviga de nya skorna som damp ner i brevlådan(nej inte riktigt men på uthämtningsstället) idag! OM jag känner mig tillräckligt pigg så blir det kanske även det nya röda lipglosset.. Men jag har inte bestämt mig riktigt än!

Satt och tänkte på semster och dylikt och kom fram till att det bara är 10 dagar kvar tills det är dags att bege sig till Magaluf med mamma. SJukt vad tiden gått fort.. Tyckte det var nyss vi bokade när det var kallt och jävligt! Men nej, nu är det varmt och helt fantastiskt!

Ska plocka undan lite härhemma nu så vi hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0