I can do it like a brother, I can do it like dude

Pluggandet är nästan klart, har ett kapitel till jag tänkt läsa idag men det får bli när jag kommer hem. Känns som om det snart är dags att packa resväskan och klä om och göra sig redo för hemfärd. Har en del som ska plockas undan och lakan ska bytas så jag kan sova som en lite/eller stor kanske?) prinsessa!

I eftermiddag/kväll ska jag unna mig lite hemmagjord hallonpaj med vaniljsås! Har haft lite vilovecka från träningen den här veckan och jag har ätit som en flodhäst.. Kanske inte så bra med paj då? Aja skitsamma, min kropp behöver vila lite innan det är dags för sommarformen delux. På måndag ska magen tränad till tusen, den är platt nu ska den bara få lite antydningar till rutor ;), just the way I want it!

Kan ni inte vara supersöta och hålla tummarna för att pipandet i lägenheten har slutat nu när jag kommer hem? Om inte MÅSTE jag plocka ut alla flyttlådor ur garderoben som ännu inte blivit uppackade och ja.. gud vad segt! Iofs har jag ju en bra sysselsättning ikväll om inget annat :P. Men jag slipper mer än gärna rota runt mer än nödvändigt, så håll tummarna!

Vi hörs senare vänner, Halmstad jag är snart påväg hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0