Nattuggla

Inget pluggande förrän jag satte mig vid datorn när klockan var nästan halvnio. Ja ibland är det bara till att inse sanningen. Jag är en nattuggla och tydligen fungerar jag bäst på den här tiden även om jag är trött i skallen. Koffeintabletter OCH kaffe hjälper till att försöka fåhjärnan att fungera. Tror jag, eller så förstör den kanske den ytterligare. I'm not sure.. Men så är det iaf!

Btw så har min teliadosa i garderoben börjat pipa.. Lagom irriterande. Ska försöka dra ut lite sladdar och grejer innan jag lägger mig. Orkar inte direkt höra på pip hela natten. Jag sover ju dåligt som det är redan, så det behöver inte bli värre. Helst!

Ville bara göra ännu en såndär onödig uppdatering.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0