Onsdag

Oj vilken dag det varit. Började med tenta 09.00 imorse och jag tror det gick rätt så bra, men man kan ju aldrig vara riktigt säker, men så länge man svarar på allt kan man alltid hoppas att man fick in några poäng iaf!

När tentan var gjord blev det lite balkonghäng i solen, snacka om VARM dag idag! I like! Ja och nu vid fem tiden höll jag mitt veckliga indoor stridingpass, jag hade fem härliga motionsglada motionärer idag! Vi körde stenhårt och svetten rann av oss allihopa. Länge sedan träningskläderna var så blöta efter ett pass.. PUH!

Nu är magen mätt och kaffet står på. Ska ta mig en god kopp kaffe och sedan hade jag tänkt ta vovvarna på en långtur. Tycker det lutar lite åt galgberget, men jag vet inte säkert hur mycket folk där finns vid den här tiden? Kanske värt ett försök, de måste också tycka det är sjukt drygt att baragå här omkring!

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0