Onsdag

Lika trött som alltid, fast med skillnaden att jag sov några fler timmar i natt än de senaste två veckorn så jag är nog lite mer utvilad :). Uppsatsen är inlämnad och sötaste Inna var en ängel och skrev ut den till mig! Här på högskolan vill de visst ha allt på papper, förstår inte det riktigt. Jag ahr alltid skickat in mina uppsatser för men inte här visst..

Om tre timmar ska jag hålla pass och när jag kommer hem blir det en snabbdusch innan det är dags att ta bilen ner till skåne! Myskväll med de bästa idag + god hemmagjord kladdkaka som Johan varit flitig och fixat igår! Ska bli skönt att komma hem lite nu när livet varit lite knepigt häruppe. Kort visit dock eftersom jag åker hem hyfsat tidigt på fredag. Men ändå! Sen ska det pluggas och pluggas och pluggas lite till :P.

Men nu ska jag dagdrömma till lite bra musik!



Kommentarer
Postat av: Inna

Det är DU som är söt!!! <3

2012-05-16 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0