Snark!

Det är sällan jag är såhär otroligt omotiverad att sitta och skriva en uppsats.. Det riktigt kryyyyyyyper i kroppen på mig och att det är fantastisk väder ute gör det hela så jävla mycket mer deprimerande. Jag tragglar genom att skriva någon mening, kolla facebook, skriva en mening, kolla facebook.. GAH! Jag vet inte riktigt säkert vad jag håller på att skriva och jag har ingen aning om hur det kommer sluta (troligtvist för kort..). Vilket mög, men så är det. Man får bita i det sura äpplet ibland, jag har glassat på tok för mycket den senaste tiden. Just nu ser jag fram emot en god kladdkaka på onsdag med mina skåningar! Tänka sig att jag fick en impuls och ta ett sista ryck ner innan sommaren ;), så går det när man har underbara vänner man saknar!




Kommentarer
Postat av: Inna

Haha, exakt så här ser mitt "pluggande" ut också :P Kollar facebook och twitter stup i kvarten för att pigga upp mig själv lite. :)

2012-05-13 @ 23:00:18
Postat av: Alice

Haha ja men så är det när man har knepiga kurser haha :P

2012-05-14 @ 13:59:10
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0