Söndag..eller nej tisdag?

Idag känns det som om det är söndag? Beror väl på att det var valborg igår och jag jobbade, ja och att det var lika mycket folk ute igår som på en lördag! Jag hade en trevlig jobbkväll iaf :)!

Sprang min "nya" runda idag igen, andra gången eller nej, tredje är det nog! 1,5 minut snabbare, och då var jag ändå djävulskt trött så jag är nöjd! Sen har jag suttit ute och läst The curious accident with the dog som vi har på fictionaryclass. Fan jag gillade ändå boken! Mysig på något sätt, även om den var sorglig också!

Nu har jag satt på en kanna kaffe innan det är dags att påbörja bok nr 2 som ska vara klar nästa vecka! SOlen steker gött på balkongen så jag hamnar nog där igen ;).

Hörs sen!

P.S Bara fyra dagar kvar till Skrillex i Dk ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0