Tisdag

Sitter här och försöker tagga till inför en eftermiddag/kväll med pluggande. Det tar emot ordentligt kan jag säga men efter lördag så är det slut med det på ett tag i alla fall.. Skönt! Känner att jag inte riktigt trivs härhemma eftersom här är så otroligt rörigt! Har en del av mammas grejer liggandes här och än har jag inte löst det med förvarning efter bokhyllan jag fick slänga när jag flyttade hit. Det får bli sommarens projekt. När skolan börjar i september ska här vara snyggt och prydligt som fan! Bara så ni vet, det ser ju ut som om jag har en del tid på mig att fixa så det ska nog gå bra. Dags att börja spana runt på blocket efter förvaring... Tror jag ska köpa en typ sammanhängande tv-möbel istället för det skitet jag har.

Jaha något annat? Nej inte sådär som jag kan komma på på rak arm. Det är kallt ute, kanske tur eftersom jag ska försöka plugga och vara flitig. Jag fastnar inte i solstolen då iaf. Imorgon blir det lite lillördag med kursarna för att fira att vi snart slutat (det ska man ju egentligen göra efter sista tentan men vi kör före), jag har något att se fram emot i alla fall!

Men nu lite softande till innan det är dags att bli lite seriös..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0