Usch så kallt det var ute nu! Det är helt ...

img_7608 (MMS)

Usch så kallt det var ute nu! Det är helt tokigt vad temperaturen kan skilja sig bara på två dagar! I säng lite tidigare än igår vilket känns skönt, det går runt i huvudet på mig! Ja och denna gången beror det på all historia om Kanada och USA. Det andra jag pratat om ett tag får sköta sig själv tror de blir bäst så. Jag måste sluta fundera så mycket på allt. Svårt när man är så som person men om man bara vill så går allt ? Jag tror det och ibland ska man bara ta livet lite mer soft. Jag försöker faktiskt göra det nu och det känns bra. Man kan alltid hoppas på bra saker för det, men det här med överanalysering är bara trams! Damer och herrar tänk på det. Nu ska jag läsa mina horoskop i vanlig ordning ;) natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0