Wtf

Efter enbart två dagar av den här veckan so far så har jag kommit fram till att det här är en av de där dåliga veckorna man får dras med ibland. Det mesta går emot en och mycket känns hopplöst. Dessutom är jag både trött och gnällig, och ja inte blir saken bättre av det.  Fick ett sjukt tråkigt mail som jag inte alls uppskattar ang. sommaren idag så, ja. Jag vet inte. Jag får väl hoppas att det är något riktigt jävla bra som ska hända i sommar, för de flesta planer jag sätter upp inför sommaren tycks gå i stöpet.

Aja, just nu är jag bara trött, grinig och typ så sjukt chockad att allt ska gå åt fanders så jag slutar bry mig från och med nu. Sweeeeet. Allt ordnar sig ju alltid på något sätt så det gör det säkert i det här fallet också. Dessutom ska jag åka ner till skåne imorgon och umgås med de bästa, de får mig alltid på gott humör. Dessutom blir det eventuellt sista spontana skånebesöket för den här sommaren om nu inget mer skit ska hända, det vet man ju aldrig. Sen blir det nog få av dem.. Hoppas på att skåningarna kommer hit till sommaren istället. Jag räknar med er, bara så nivet :).

Hoppas er tisdag är fantastisk i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0