Ännu en dag av studier

Goddagens, 1,5 timme har jag hunnit med so far. Ska ta lite paus nu och göra mig iordning ska på ärende med mamma innan det är dags att plugga lite till innan det är pass och efter passen kommer Bella hit för att plugga lite till. Känns riktigt gött att ha hittat ett guldkorn i klassen som man trivs så bra med, det bästa är att vi tänker och pluggar på typ samma sätt. Det kan fan inte bli bättre! Ni kan dock hålla tummarna lite extra hårt för mig på fredag så att det går vägen, hade ju helst velat slippa göra en likadan tenta till! 
 
Btw så hade jag hoppats på att den här delkursen som börjar på måndag skulle vara lite lugnare.. Ser ut som om jag kan glömma det. Men man ska väl inte klaga, tiden går ju fort och man har snabbt kommit in i pluggandet iaf :). Ska nog beställa böcker nu så jag ahr alla till nästa vecka! Ha en fantastisk onsdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Inna

Åh vad härligt!! Jag var också och pluggade med min själsfrände och en kompis till imorse :D Superhärligt!! :D Och så delar vi med oss av våra anteckningar till varandra, det hjälper verkligen jättemkt!! Kraaaaaaaaam!!! <3

Svar: Vad härligt att du hittat en så fantastisk vän! Lycka till imorgon nu du vackra! Kramar <3
Alice ♥

2012-11-07 @ 15:13:11
Postat av: Inna

Tack så mycket finis!!! <3 Lycka till till dig med på fredag!!!! :)

2012-11-07 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0